Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Καλωσήρθατε!

 

Ονομάζομαι Φύκιος Ποσειδώνιος και ανήκω στη μεγάλη οικογένεια του Ποσειδώνα, αυτού με την τρίαινα. Είμαι ένα θαλάσσιο φυτό -κι όχι "φύκι", όπως θα λέγατε πολλοί. Ένα κανονικό φυτό -με ρίζες, βλαστό, φύλλα, άνθη και καρπούς- που πριν περίπου 60 εκατομμύρια χρόνια αποφάσισε να ζήσει βυθισμένο στο θαλασσινό νερό. 

Το σπίτι μου βρίσκεται σε όλη τη Μεσόγειο... σχεδόν. Και για του λόγου το αληθές... ορίστε: 

Ποσειδωνία εκτός από τα κόκκινα σημεία!

Μαζί με τα φύκη, τους φίλους μου, αποτελούμε μέτρο καθαρότητας των θαλασσών, βάσει απόφασης της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Οδηγία Οικοτόπων 92/43/ΕΟΚ).

Παρόλ' αυτά... από τη ρύπανση των θαλασσών κινδυνεύω να χάσω το φως μου. Οι άνθρωποι λειτουργούν πάντα τόσο εγωιστικά... Τα πράγματα γίνονται ολοένα πιο ασφυκτικά. Κοντεύω να μείνω εντελώς τυφλός! 

Στην προσπάθειά μου να αντιδράσω, έφτιαξα αυτό το blog ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης παιδιών. Γιατί πιστεύω ακράδαντα πως μόνο τα παιδιά μπορούν να ξεκινήσουν κάτι δραστικό για να μη ζήσω αυτό τον εφιάλτη. Και να 'στε σίγουροι πως υπάρχει τρόπος να ανταποδώσω το καλό αυτό. 

Με απέραντη εκτίμηση κι ελπίδα συνεργασίας
Φύκιος Ποσειδώνιος