Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Εικαστικές φυκοδημιουργίες

Πώς πάει το Καλοκαίρι, φιλαράκια;

Ελπίζω όσα κουβεντιάσαμε καιρό πριν να μην έχουν μείνει... κλειδωμένα στο σχολείο. ;) 

Καθώς κοιτούσα κάποιες παλιές φωτογραφίες που μου 'χατε στείλει, είπα να τις αναρτήσω κι εδώ, για να τις θαυμάζουμε όλοι. ;) Εξάλλου οι φυκοδημιουργίες είναι οι αγαπημένες μου, το ξέρετε! :) 


Φυκοσυνταγές! 
Αλιευμένες απευθείας από το διαδίκτυο και εκτελεσμένες με... ανακυκλώσιμα υλικά και πλαστελίνη! Εξαιρετική ιδέα, φυκΕικαστικέ μας!!! 










Φυκοτηλεόραση!
Προβάλλει επεισόδια από τη γέννηση φυκών στον βυθό! Υποκλίνομαι, φυκΕικαστικέ μου! 




Φυκοχαρακτικά! 
Σχεδιασμός εικόνων βυθού πάνω σε λαδοπαστέλ. Για το εντυπωσιακό αποτέλεσμα χρειάστηκε να καλυφθεί όλη η επιφάνεια ενός φύλλου χαρτιού ακουαρέλας με λαδοπαστέλ διαφόρων χρωμάτων. Στη συνέχεια η χρωματιστή επιφάνεια καλύφθηκε εκ νέου με μαύρο λαδοπαστέλ και ο καμβάς ήταν έτοιμος να υποδεχτεί... την οδοντογλυφίδα, πάντα στις υπηρεσίες των μικρών καλλιτεχνών. 




  
Ενυδρεία! 
Φωτογραφίες από το ταξίδι μας στη Γιορτή Μαθητικής Δημιουργίας.






 
Θεατρικό παιγνίδι: Επίσκεψη στον βυθό!
Ή αλλιώς... προσομοίωση καταδύσεως! :Ρ Μετά από τέτοια εξάσκηση σας περιμένω σπίτι μου, να τα πούμε από κοντά. 





Φυκοφιλαράκια μου... καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και... να προσέχετε τη θάλασσά μας! ;) 

Φύκιος