Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Επεξεργασία εικόνας

Αγαπημένα μου φιλαράκια, γεια σας!

Ελπίζω να σας βρίσκω καλά!

Παιδιά, σας έχω οδηγίες για online διασκέδαση. Πάμε να παίξουμε με μια ψηφιακή μας φωτογραφία; Ζητήστε από τη δασκάλα σας, ή από κάποιον φίλο σας, ή από τους γονείς σας (αν επιχειρήσετε να δοκιμάσετε στο σπίτι) να σας τραβήξει μια φωτογραφία με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή. Χαμογελάστε, παρακαλώ! 

Στη συνέχεια ζητήστε από τη δασκάλα σας (ή από τους γονείς σας, αν δουλεύετε από το σπίτι) να αποθηκεύσει τη φωτογραφία στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας, ώστε να μπορείτε να τη βρίσκετε εύκολα, όσες φορές κι αν χρειαστεί να παίξετε με δαύτην. 

Και τώρα... διασκέδαση! 


Κάντε κλικ εδώ για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα του διαδικτυακού λογισμικού ψηφιακής εικαστικής funny.pho.to. Ψηφιακή εικαστική λέμε την τέχνη να φτιάχνουμε έργα, όπως αυτά που μπορούμε να δούμε σε εκθέσεις ζωγραφικής ή σε μουσεία, αλλά με τη βοήθεια του υπολογιστή μας και διαφόρων σχετικών εργαλείων.  

Διαλέξτε όποιο εφέ θα θέλατε να εφαρμόσετε στη φωτογραφία σας και κάντε κλικ πάνω του. 


Στη νέα οθόνη, θα πρέπει να "φορτώσετε" τη δική σας φωτογραφία. Την είχατε αποθηκεύσει στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας, θυμάστε; Εδώ θα χρησιμοποιήσω ως παράδειγμα μια φωτογραφία της δασκάλας σας που μου την έστειλε από τις διακοπές της. Πάμε;


Από την επιφάνεια εργασίας επιλέγω τη φωτογραφία μου και πατάω "άνοιγμα".


 Η φωτογραφία "φορτώνεται" στο λογισμικό. Αν μου αρέσει έτσι, αποθηκεύω από το πορτοκαλί "Save".


Και "κατεβάζω" στον υπολογιστή μου από το αντίστοιχο πράσινο "Download".



Αν όμως θέλω να παίξω κι άλλο με τη φωτογραφία μου και να δημιουργήσω ένα νέο πορτρέτο, ένα νέο εικαστικό έργο, μπορώ να συνεχίσω να εφαρμόζω εφέ. Μπορώ να επιλέξω ανάμεσα από πολλές κορνίζες, να στολίσω τη φωτογραφία μου με διάφορα αυτοκόλλητα δημιουργώντας ένα νέο θέμα, να προσθέσω κείμενο και γενικά μπορώ να κάνω κι άλλες πολλές ρυθμίσεις φτάνοντας στο αποτέλεσμα που με ικανοποιεί.


Διαλέγουμε κορνιζούλα; Κλικάροντας στο πρώτο κουμπί με το σύμβολο της κορνίζας, ανοίγει ένα μεγάλο μενού με πολλές επιλογές. Διαλέγω κορνίζα της αρεσκείας μου και εφαρμόζω στη φωτογραφία μου από το μπλε κουμπί "Apply". Αν δε μου αρέσει... ακυρώνω από το "cancel" και δοκιμάζω κάτι άλλο. Απλό, ε; 


Μόλις φτάσω στο αποτέλεσμα που μ' αρέσει... αποθηκεύω (save) και κατεβάζω στον υπολογιστή μου (download), όπως έκανα και πριν. 


Οποιαδήποτε στιγμή αποφασίσω ότι κάτι θέλω να αλλάξω, μπορώ να το αναιρέσω από το κουμπάκι με το βέλος που δείχνει πίσω (undo).


Εκτός από κορνίζες, είπαμε, μπορώ να βάλω και αυτοκόλλητα για να δημιουργήσω νέο θέμα. Πάλι ανοίγει ένα μεγάλο μενού με πολλές λίστες με λογής λογής αυτοκόλλητα. Επιλέγω και στολίζω τη φωτογραφία μου όπως μ' αρέσει!


Κάνω κλικ στο αυτοκόλλητο που θέλω να εισάγω κι έπειτα μπορώ να του αλλάξω μέγεθος, φορά, μπορώ να το μετακινήσω όπου θέλω... Εύκολο είναι, δοκιμάστε! 


Εγώ δοκίμασα πολλές φορές!


Και φυσικά, μπορώ να βάλω και κείμενο στη φωτογραφία. Από το αντίστοιχο κουμπάκι "Text", διαλέγω γραμματοσειρά πρώτα. Μετά πληκτρολογώ το κείμενό μου και στη συνέχεια του αλλάζω και χρώμα. Φυσικά, είπαμε: όποια στιγμή θέλω να αναιρέσω κάτι... Undo με το πίσω βελάκι και μόλις ευχαριστηθώ δημιουργία... Save και Download στον υπολογιστή μου.


Δοκιμάστε!!! Είναι εξαιρετικά δημιουργικό και πολύ διασκεδαστικό! Αν χρειαστείτε βοήθεια... ζητήστε από τον ενήλικα που βρίσκεται μαζί σας! ;)

Σας φιλώ πολύ και... θα τα ξαναπούμε!!! 
Φύκιος