Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Κι άλλα ευαισθητοποιημένα παιδάκια!!!!

Αισθάνομαι εξαιρετικά υπερήφανος και είμαι πολύ συγκινημένος! Καινούργια φιλαράκια από το Α2! Ενημερώθηκαν από τους συμμαθητές τους και θέλησαν να μου στείλουν τη συμπαράστασή τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου! Μα, τι σου είναι αυτές οι Νέες Τεχνολογίες!!! Και τι σου είναι αυτά τα νέα παιδιά! 

Δείτε και μόνοι σας: 

Γεια σου Φύκιε Ποσειδώνιε,


ευχαριστηθήκαμε πολύ για τις πληροφορίες που μας έστειλες και θα θέλαμε να σε βοηθήσουμε κι εμείς από το Α2. Δεν θέλουμε να τυφλωθείς, θέλουμε να σε βοηθήσουμε και θα είμαστε κοντά σου. Γράψαμε ένα τραγούδι και στο αφιερώσαμε. Με αυτό το τραγούδι καλούμε όλα τα παιδιά της Ευρώπης να συνεργαστούν μαζί μας για να καθαρίσουμε  την Μεσόγειο θάλασσα ώστε να μην τυφλωθείς. Δε θα σε αφήσουμε στα σκοτεινά νερά!!!


 Με αγάπη τα παιδιά του Α2

1ο Δημοτικό σχολείο Γαζίου.


Ααααα, ορίστε και τα λόγια του τραγουδιού μας, ελπίζουμε να σου αρέσουν!!!


ΦΥΚΙΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟΣ
(Στίχοι:
Α2 , Μαγδαληνή Επταμηνιτάκη, Ευτυχία Διακάτου
Μουσική: Ευτυχία Διακάτου) 


Γεια σας είμαι εγώ ο Φύκιος
Κι έχω κάτι να σας πω
Ποσειδώνιο με φωνάζουν
είμαι φυτό μες στο βυθό
κανονικό σαν όλα τ’ άλλα
με ρίζα κι όμορφο βλαστό

Ρεφρέν:
Ας δουλέψουμε μαζί
τη Μεσόγειο να δούμε
και πάλι καθαρή
όλοι να φροντίσουμε
να την καθαρίσουμε
καλύτερα να ζήσουμε
σε μια Ευρώπη δυνατή

Κοντεύω πια να τυφλωθώ
πάρτε τ’ απόβλητα από δω
ηλιαχτίδες να περάσουν
και στα φύλλα μου να φτάσουν
τα λιβάδια να γεμίσουν
και ζωή να μας χαρίσουν

Ρεφρέν

Φίλοι μου είναι το κοράλλι,
η ανεμώνη, το σφουγγάρι
θέλω να φωτοσυνθέσω
με τους φίλους μου να παίξω
να ανθίσω, να καρπίσω
το βυθό να καθαρίσω
 

Ρεφρέν