Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Το τραγούδι του Φύκιου

Φύκιε, αναρτώ εδώ το τραγούδι που έγραψε το Α2 με τις δασκάλες του Λίνα και Ευτυχία. Ελπίζω να το διασκεδάσεις, όσο το διασκεδάσαμε κι εμείς! :)






ΦΥΚΙΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟΣ
(Στίχοι:
Α2 , Μαγδαληνή Επταμηνιτάκη, Ευτυχία Διακάτου
Μουσική: Ευτυχία Διακάτου) 



Γεια σας είμαι εγώ ο Φύκιος
Κι έχω κάτι να σας πω
Ποσειδώνιο με φωνάζουν
είμαι φυτό μες στο βυθό
κανονικό σαν όλα τ’ άλλα
με ρίζα κι όμορφο βλαστό

Ας δουλέψουμε μαζί
τη Μεσόγειο να δούμε
και πάλι καθαρή
όλοι να φροντίσουμε
να την καθαρίσουμε
καλύτερα να ζήσουμε
σε μια Ευρώπη δυνατή


Κοντεύω πια να τυφλωθώ
πάρτε τ’ απόβλητα από δω
ηλιαχτίδες να περάσουν
και στα φύλλα μου να φτάσουν
τα λιβάδια να γεμίσουν
και ζωή να μας χαρίσουν


Ας δουλέψουμε μαζί
τη Μεσόγειο να δούμε
και πάλι καθαρή
όλοι να φροντίσουμε
να την καθαρίσουμε
καλύτερα να ζήσουμε
σε μια Ευρώπη δυνατή
 
 
Φίλοι μου είναι το κοράλλι,
η ανεμώνη, το σφουγγάρι
θέλω να φωτοσυνθέσω
με τους φίλους μου να παίξω
να ανθίσω, να καρπίσω
το βυθό να καθαρίσω


Ας δουλέψουμε μαζί
τη Μεσόγειο να δούμε
και πάλι καθαρή
όλοι να φροντίσουμε

να την καθαρίσουμε
καλύτερα να ζήσουμε
σε μια Ευρώπη δυνατή